17 juni 2014

 
 
Denna dagen har varit bra, jag har gjort lite ändringar om högskolan och lagt till lite andra program och det känns riktigt och jag är mer än redo att bötja leva mitt liv och börja om på nytt och det behövs. Jag fick även reda på att min farbror har beställt en MacBook till mig för ett bättre pris än vad man får betala i en butik så på torsdag har jag äntligen min dator. Och jag har även bestämt mig för att de pengarna som blir över och när lönen kommer så ska jag köpa mig en systemkamera så jag kan ta lite fina bilder. Efter maten drog jag, mamma och pappa tills allum och jag fick hem lite fina kläder & jag har aldrig fyndat på rean innan men idag fick jag med mig lite plagg på rea. Nu blir det lite pretty little lairs innan jag ska lägga mig, godnatt!
 
 
En en go & glad student! Åh vad jag längtar tillbaka! 
 

Kommentarer
Postat av: Knaperbloggen

Grattis :) vad kul med Mac:en

2014-06-18 @ 08:37:00
URL: http://knaper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0