DEPPBLOGG

Det var ingen meningen från början att detta skulle bli en "deppblogg". Detta skulle egentligen vara en blogg med roliga händelser nu under sista året. Jag ville minnas mitt sista år på gymnasiet som något bra, inte något sämre. Jag trodde att detta skulle bli ett bra år, jag kände på mig att 2014 skulle bli mitt år. Verkligen inte. Raka motsattsen. Detta kommer verkligen inte bli mitt år, långt ifrån. Dom två första veckorna på året var bra, men resten har bara varit skit. Jag trodde jag hade gått vidare, det vara bara ett önsketänkade. Det var bara något jag trodde på då i den stunden. Jag trodde att jag var påväg att gå vidare, men nej. Välkommen tillbaka gråtandes & sömnlösa nätter.
 
Så fort jag är med mina vänner, shoppar, jobbar, ja när jag gör en massa saker. Då mår jag lite bättre och inte tänker så mycket på det som har hänt. Men jag vet att det följer med mig var jag än går. Och det kommer fram då och då. Men så fort jag lägger mig i min säng och lyssnar på musik, då kommer alla tankar fram igen. Jag hatar de. Jag vill kunna sova.
 
Jag har insett nu att de jag gång hade kommer jag aldrig att få tillbaka. Aldrig. Det värsta är när jag har gått vidare så är han verkligen borta. Och det vill jag inte, men jag måste. Jag säger hela tiden att jag måste ta tag i mitt liv och det kanske håller högst två dagar. Alla framtidsplaner är bara att kasta i väggen för det kommer aldrig att hända. Jag måste gå vidare för min egna skull. Jag måste, jag kommer bara gräva min grav djupare & djupare om jag inte går vidare. Tack och lov har jag mina fina vänner, någonting som jag är tacksam över att ha kvar.
 
Denna fina & charmiga människan har fått lyssna på mitt ältande hur länge som helst och ställer upp för mig otroligt mycket. Jag vet inte hur jag ska kunna ge tillbaka liksom mycket som hon har gett mig. Hon är den som ger mig råd på vad jag ska göra & hur, men jag lyssnar tyvärr inte alltid på de. Men nu inser jag hur rätt hon har egentligen. Hon är den som jag ringer när jag gråter och ber henne att bara prata med mig så jag kommer på andra tankar och börjar skratta igen. Hon är den som hjälper mig att somna de senaste dagarna och jag har aldrig sovit så gott på flera månader. Hon är den som får mig att skratta direkt när jag är ledsen. Hon är verkligen världens bästa. Kommer aldrig kunna vara utan min solstråle. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha okej! Det är lätt hänt.

2014-01-31 @ 17:27:30
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: iadg har jag tränat och inte gjort så mkt mer :) sj?

2014-02-02 @ 16:29:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Ja, allt är bara bra med mig. hur är det själv? :)

2014-02-03 @ 20:35:58
URL: http://bimbolie.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Jag kör på gym och även olika styrke och konditionspass. vad tränar du?

2014-02-05 @ 12:38:52
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0