Dagarna blir ljusare med tiden

Det värsta är när man är på botten så kommer ytterligare en sak som man gör att man känner att folk sparkar på mig när jag redan ligger ner. Allt blir bara mer & mer svart, när man redan mår dåligt så vill man inte att just den bomben skulle släppas. Min bästa vän & min älskade pojkvän gjorde slut med mig nu i veckan, det var nog de sista jag trodde skulle hända. Mitt allt. Men nu får jag bara försöka se framåt, men jag har mina fina vänner som stöttar mig genom allt och det är jag väldigt tacksam över. Mina vänner har försökt få mig att tänka på annat och det har faktiskt fungerat litegrann.
 
Jag och Sofia börjar att planera lite inför studenten (ja även fast jag inte var taggad på det i förra inlägget) och det kommer blir sjukt roligt. Denna helgen är det äntligen min jobbhelg, så som jag har längtat. Då får jag göra något jag tycker är kul & jag har verkligen inte tid att ligga hemma och gråta & har inte heller tid att tänka på hur jag mår och på allting som har hänt. Detta behöver jag just nu. Jag försöker vara med mina vänner nästa hela tiden, för när jag väl är hemma då går jag bara till sängen & sover och gråter. Men jag försöker vara positiv & se framåt!
 
 

Kommentarer
Postat av: aansoo.blogg.se

nej vad tråkigt med pojkvännen, men du är stark, det klarar du :)

2014-01-18 @ 20:51:24
URL: http://aansoo.blogg.se/
Postat av: frida

Vad tråkigt att ni gjort slut, men tur att du har så fina vänner som hjälper dig! :)

sv: förlåt för sent svar. men det är bra med mig. Hur går det med dig nu? Hoppas att det känns lite bättre! :)

2014-01-20 @ 16:26:10
URL: http://fridahagstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: så bra :) min nyår var också helt okej :) fin du är i glasögon!

2014-01-21 @ 14:16:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se
Postat av: Hanna

Att se det positiva i alla motgångar är bra. Och - motgångar är bra för framgånger - Det tror jag på ;)

Hoppas du får en fin helg!

2014-01-24 @ 21:13:09
URL: http://www.kalejdoskop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0