MIN HELG

Ja då var det måndag igen. Suck! Jag har haft en otroligt rolig helg, i fredags tog jag bara de lugnt och hade ganska mycket panik att jag inte hade hittat någon balklänning men på lördagen så åkte jag, mamma & pappa in till stan för att hitta en klänning och jag köpte den klänningen som jag hade testat för ca 2 månader sen. Den är så fin, den passar perfekt för mina mörka drag. När jag gick ut därifrån var jag överlycklig att jag hade hittat något så jag & mina föräldrar var ute och fikade i stan. Det är något som vi nästan aldrig gör så det var mysigt. 

Sen var det bara att göra i ordning sig för en utgång med mina favorit tjejer. Först gick vi till en bar i Vasastan och drack lite sedan kom lite mer vänner dit och vi drog vidare till Trädgårn men när vi kom dit var det en rockkonsert.. Alla mina vänner ville gå därifrån men för mig vart de tvärtom, jag stod och hoppade & diggade till musiken och mina vänner kollade på mig som om jag var dum haha! Men jag är uppvuxen med sån musik och jag märkte de att det ännu bättre att höra de live. Men hårdrocken gick inte hem hos tjejerna så vi fick dra vidare till Valand och där var det som vanligt bra.
 
Ja igår mådde jag inte så bra haha.. Jag låg i sängen och bara tog de lugnt och hade lite ångest över att jag skulle plugga men det blev inget. Så igår var det en lugn bakis dag. 
 
Lite bilder från i Lördags: 
 
 
 
Haha gör alltid så charmiga poser!
 
 
 
Det bästa gänget, gamla barndomsvänner, nya vänner & mina allra bästa vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0