9 April 2014

Igår var jag i stan med min homie, Isabella. Vi åkte till affären där jag har köpt min balklänning för han skulle markera vart de skulle sys upp och sedan gick vi och åt på Jensens, det är lika mysigt och gott varje gång. Igår var det inget shopping humör för mig och det var ändå lite skönt för jag ska inte shoppa för mycket. Just nu har jag en resa som ska betalas denna månaden så jag får inte slösa för mycket.

Idag var jag bara i skolan en halvtimme och sen slutade jag, en väldigt onödig dag. Jag är bara så taggad för att ta studenten och slippa alla i denna hålan och flytta in till Göteborg. Och att man äntligen kan välja själva vilka man vill umgås med & att man inte ska behöva tänka på vad alla andra tycker. Jag ångrar mig att jag inte tog en skola i Göteborg. Vill vara 15 år igen och göra om mitt val, men jag får stå ut dessa 2 månader som är kvar!
 
 

Kommentarer
Postat av: J

sv;
ja ellerhur=)

2014-04-10 @ 16:20:41
URL: http://wiinkys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0