Ingen uppdatering, ja vet

Jag har inte uppdaterat mycket alls.... Men har några arbeten som ska in nästa vecka på all fokus har legat där. Och lite på tv också haha! Idag fyller min storebror 22 år, så grattis till dig. Så snart kommer de släktingar hit och jag har inte gjort i ordning mig eller städat mitt rum. Aja, det fixar jag fort.
 
Imorgon är det orienteringstävling och jag är inte taggad alls inför de. Får hoppas att det går bra och att jag inte kommer bort i skogen och jag kommer att springa vilse, det gjorde jag förra veckan när vi orienterade. Men sen händer de inte så mycket, kommer hänga lite på gymmet, plugga (MYCKET), Ullared med klassen och hänga i skolan. Ganska seg vecka framför mig!
 
Men igår var jag på modevisning i stan då min vän skulle gå som modell för kläder. Hon var grym på catwalken. Sen drog vi till in till city för att ta en kvällsfika, så mysigt. Borde åka in på kvällen och ta en fika oftare. Mycket mysigare på kvällen än på dagen. Hoppas ni får en bra kvällen. Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Tack du! :D

2013-01-28 @ 22:56:15
URL: http://birdbrained.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0