MacBook Air - 13

Nu sitter jag äntligen med min efterlängtade dator. En fin MacBook Air ligger i min famn, jag känner mig äntligen hel när jag har en dator och jag har längtat efter att köpa en MacBook i ca 1 år, så nu är den äntligen min! Det är dock lite annorlunda för jag har alltid haft en PC men det är kul med lite nytt. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara tagit de lugnt och slappat. Imorgon är det midsommar och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sofia kommer hem inatt från Turkiet, så som jag har saknat henne. Jag träffade henne sist på studenten, vilket är lite över 2 veckor sen. Vi kommer att ha så mycket att prata om haha. 
 
Tog en liten charmig bild med den nya datorn :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

åh vad kul med ny dator! :D

2014-06-20 @ 08:40:49
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: Motionerafetto

Visst är Mac såå mycket bättre än en vanlig Pc? :D

2014-06-20 @ 22:46:46
URL: http://motionerafetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0