29 JUNI 2014

Förlåt för sen uppdatering men idag/igår jobbade jag och sedan åkte jag direkt till mormor & morfar och käkade. Men igår så drog jag hem till Sofia och vi lagade mat och på menyn stod det tacos. Våran favorit! Och sedan åkte vi fyrhjuling och kollade på Pretty Little Lairs och snackade hela kvällen. En riktig mysig kväll och vi planerade lite nu vad vi ska göra i sommar och det är så mycket vi ska göra. Lite bilder från igår!
 
Sofias otroligt söta kattungar
 
 
Kattungarna ville såklart vara med och laga mat.
 
 
Min älskade underbara vän (jag vet att du läser detta hihi)

Kommentarer
Postat av: Motionerafetto

Haha alltså, kattungar och tacos, får det blir mer underbart eller?! :D Favorit sakerna i världen helklart. :D

2014-06-30 @ 12:06:08
URL: http://motionerafetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0