1 vecka

Det var ca 1 vecka sedan som jag skrev här. Men denna veckan har jag varit ensam hemma och bara levt livet så bloggen har hamnat ganska mycket i kläm. Men denna veckan var den roligaste & lärorikaste veckan i mitt liv, än så länge. Jag och Sofia har hittat på en massa saker, vi har varit på IKEA och shoppat lite och i torsdags åkte vi till Trollhättan och shoppade upp upp nästan hela lönen haha. Det var en jättemysig stad och jag åker mer än gärna dit igen! Och shoppingen och människorna finns det inga ord för, alla var trevliga och hjälpsamma. Det var första gången i mitt liv att någon som jobbar på H&M var trevliga. 
 
Ska börja göra i ordning mig för ikväll är det Sofia som bjuder på middag!
 
 
Jag & min solstråle <3

Kommentarer
Postat av: samantha

så mysig blogg du har! :) hoppas du får en bra dag!

2014-06-28 @ 17:04:27
URL: http://samanthas.forme.se
Postat av: Motionerafetto

Alltså IKEA <3 <3 Haha,man shoppar, äter och fikar en massa strunt men det är såå underbart. :D

2014-06-28 @ 19:36:26
URL: http://motionerafetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0