Praktik

Ingen ork till att blogga överhuvudtaget.. Men ska försöka ändå. Igår gjorde jag min sista skoldag för nu ska jag ut på praktik i 4 veckor. Och det ska bli roligt och ändå skönt att slippa skolan lite för att det har varit väldigt stressigt ända sen i började skolan. Att ta hand om ett företag nästa helt själv, plugga, träna, jobba, ha lite kul...
Och det har varit så stressigt så nu känner jag inte en klump i magen, eller lite för under praktiken ska jag ändå jobba med företaget och det kan bli mycket men jag tycker att det är kul, så det gör inte så mycket. Tänkte göra ett inlägg om vem jag är och hur jag är, ha en bra kväll och ta hand om varandra.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

vart ska du ha praktik någonstans ?

2013-11-17 @ 13:28:46
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: Sanna Andersson

sv: jaha okej va kul !
hoppas du får en superbra praktik =)

2013-11-17 @ 15:51:26
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0