INTERNET

Förlåt för jag inte har skrivit något men mitt internet på min dator har typ pajjat. Men nu funkar det tydligen. Snart ska jag göra iordning mig inför jobbet idag. Är faktiskt ganska taggad eftersom jag inte har jobbat där på ungefär 2 veckor. Som alla kanske inte vet så jobbar jag på ICA. Vilket är väldigt bra och jag trivs väldigt mycket. 
 
Nu ska jag fixa iordning lite grejer och göra iordning mig för jobbet. Jobbar 16.00 - 23.15 idag :D
 
 
 
 
 Före och efter i Januari. Fattar fortfarnade inte varför jag klippte av håret...
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Åh va fint!

sv:ja, jag var på instruktionen om körkortet typ. Ska börja övningsköra när jag fyller 16 (om typ 1 månad) Så är jätte pepp på det :D
kramis ♥

2013-11-23 @ 16:26:16
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Det är bra, själv finis? :D

2013-11-23 @ 17:02:35
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0