18 September 2012

Är fortfarande sjuk och känner att jag blir bara värre och värre. Men jag går till skolan ändå för att jag vill inte missa något. Ibland när jag pratar så blir de att jag inte har någon röst att prata med, då blir allt i falset. Haha, det låter så roligt när jag pratar.
 

Idag har jag inte gjort så mycket, bara legat och lyssnat på musik och sovit. Får hoppas att jag kommer att somna ikväll fast jag tror inte de haha. Jag vill så gärna träna men får inte de tyvärr. Hoppas att jag blir friskare tills torsdag för då är de zumba. Men aja, får vänta till nästa vecka i så fall.
 



Så roligt man kan ha de när man är sjuk. Haha, bjuder på dessa bilder!

Kommentarer
Postat av: Amand BW

haha jag vet!! grym ;))))

2012-09-18 @ 21:17:47
URL: http://abwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0