15 September 2012

Godmorgon på er!

Jag vaknade för några timmar sen för jag inte kunde andas. Börjar bli förkyld och hostar som en galning. Hoppas detta går över, jag hinner inte att bli sjuk nu. Har en del att göra i skolan och så.

Idag kommer en kompis och hennes familj hem till mig och käka lite ikväll. Jag har känt henne sedan dagis och det är sjukt att vi håller ihop än idag. Visst vi har haft våra bråk men vi kommer alltid tillbaka till varandra. Love u!

Jag gjorde lite snabbt en ny design, denna är bara tillfällig tills jag hinner göra en mycket snyggare. Det är snart 1 år sen jag gjorde en design på blogg.se och det är sjukt att jag fortfarande kommer ihåg. Jag brukar inte ha på bra minne när de gäller sånt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0