TIPS - TORRSHAMPOO

Ett torrshampoo som ligger varmt om hjärtat är bastie dry shampoo. Jag köpte den för ca 2 år sen och jag är fortfarande lika nöjd. Och jag rekommenderar den alltid till mina vänner och jag köper alltid "dark and deep brown" eftersom jag har mörkt hår. Jag köpte orginalet en gång men det blev ljusa fläckar i hårbotten så man ska köpa enligt ens hår. Det ända negativt jag kan säga om prudukten är att den tar så fort slut. Men annars finns det inget negativt. Vad änvänder du för torrshampoo? ♥
 
 
 
 
Här är en litet video på hur man gör.
'

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack så mycket :)

Jag använder REF.204 luktar gott & man känner sig frächare om man inte har tid att tvätta håret just då :)

2014-07-05 @ 19:14:24
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0