JAG UNDER ÅREN

Jag kollade igenom lite bilder på mig på Facebook och ibland undrar jag hur jag kunde ens se ut så.. Men det är alltid kul att kolla igenom bilder för att det är så många minnen som kommer upp och alla gamla vänner som man umgicks med men idag har man gått olika vägar och inte pratar idag, vilket är lite tråkigt men gud så roligt vi hade!
 
2009:
 "Hej jag älskar Djurgården så jag gör en egen tröja"
 
Oh shit, nu skäms jag lite faktiskt hahaha
 
 
 
 2010:
 
 
Åh vad jag saknar den kvaliteten jag hade på de håret.. Synd att man blekte sönder håret :(
 
 
2011:
 
 
Yepp, jag har varit blond & idag ångrar jag att jag var de, det förstörde mitt hår så otroligt mycket :(
 
 
Men några månader senare tröttnade jag på de blonda och färgade tillbaka till brunt, tack & lov!
 
 
2012:
 
Shit, det ser typ inte ens ut som jag...
 
 
 
2013:
 
 
 
2014:
.... och den sista bilden på mig
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju dökul att titta på gamla bilder😊

Svar: Sv: ja visst är de :D
Isabella Kindberg

2014-07-08 @ 18:14:30
Postat av: Solin

SV: Haha åh seriöst? tack! :D

2014-07-09 @ 12:42:09
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: MATILDA

fin :D

2014-07-09 @ 14:43:26
URL: http://matildays.se
Postat av: elin stridh

så kul att titta på gamla bilder, fan så man sett ut :D glad att det blir bättre med tiden ..

2014-07-10 @ 00:19:34
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0