GÄST INLÄGG!

 
Tjatja bloggen, Sofia Hassdal här, är en tjej på 19 vårar! 
 
Idag har jag haft en underbar dag, inget jobb utan man fick vila lite idag. Dagens händelser gick ut på först att vakna och då insåg jag att det är värsta bastun i mitt rum så man nästan kände för att ligga helt näck! Hihi, sedan gick man upp och åt en riktigt enkel frukost med fyra jobbiga kattungar runt omkring sig.
 
Tiden går alldeles för fort när man är ledig och när man jobbar känns det som 10 min är en timme. Hur kommer de sig? Men vid runt 6 träffade jag min bästis <3 Isabella. Vi gjorde egen pizza med lite godis och skinka på :D Hur gott som helst. Har suttit och pratat lite på Ramberget i Göteborg också. Jättevacker utsikt, var helt perfekt. Vid denna tidpunkten nu sitter vi och tittar på en skräckfilm. The Orphanage, en spansk film!
 
Nu väntas en rejäl vecka med bara jobb och en liten träff med Bella! 
 
Där var lite om vad vi har gjort idag hihi, roligt att ni ville höra om mig lite. 
HA DET SÅ BRA FOLKET, PUSS PUSS <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0