TIPS - torrschampo

Jag måste bara tipsa er om Batiste's torrshampo. Jag har hört talas om den i ungefär ett halvår men jag har inte tänkt på att köpa den, men jag slog till förra veckan och det är nog de bästa jag har testat. Förut så tvättade jag mitt hår VARJE DAG vilket är inte alls bra för håret. Och jag fick lättare fett hår ju mer jag tvättade de. Och nu så tvättar jag de bara varanan. Och mitt hår mår så mycket bättre och denna produkten är inte alls svår att hantera. 
 
Jag rekommenderar denna otroligt mycket och den kostar under en 100 kronor och finns att köpa på kicks och andra affärer. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Bra tips! :)

2012-09-16 @ 13:04:30
URL: http://inspiredbylilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0